COLORAMIX
SVĚT VLÁSENKÁŘSTVÍ .. on line
POZOR, DŮLEŽITÉ!!
PROSÍME, ČTĚTE ZDE!!
stav "skladem"
> 4-5 dní
stav "na objednávku"
> prosinec 2024
(uzávěrka 29/11 do 12:00)
další předpokládaný termín
> únor/březen 2025
ostatní dle individuální domluvy
objednávky primárně nedělíme,
odesíláme je vždy až kompletní
POSLEDNÍ AKTUALIZACE
27/09 2024
Ptejte se a my vám zde budeme odpovídat veřejně pro všechny...
MUSÍM SE REGISTROVAT?
Ne, samozřejmě, že se registrovat nemusíte.
Bez registrace ale musíte pokaždé vyplnit vaše kontaktní údaje, doručovací adresu, ev. fakturační údaje, a navíc přicházíte o výhody, které registrace přináší, například informace o tom, které zboží a v jakém počtu je skladem, informace o změnách nebo novinkách, více možností (levnější) dopravy nebo platby, více možností řešení vašich požadavků atd.
VYPLATÍ SE REGISTRACE?
Ano, registrace se samozřejmě vyplatí.
Už pouhou registrací získáváte slevu na dopravě a platbě v celkové výši 50%!
Následně podle instrukcí registračního emailu můžete doložit svůj obor vzdělání nebo status a získat tak další základní slevy zařazením do příslušné zákaznické skupiny. V případě registrace pak máte neomezený přístup ke všem vašim předchozím objednávkám a dokonalý přehled o jejich stavu. Navíc, pokud nejste registrováni, vyřizujeme vaši objednávku jako jednorázovou, tedy zboží nevedené skladem objednáme u výrobce a nedodané položky pak už dále neevidujeme, vaši objednávku tak dokončujeme a odesíláme i nekompletní.
JAK SE MÁM ZAREGISTROVAT?
Na stránce vpravo nahoře klikněte na odkaz "Zaregistrovat se", vyplňte veškeré povinné ev. nepovinné údaje a klikněte na "Zaregistrovat se" na konci stránky.
POZOR! Zadávejte pečlivě vaše přihlašovací údaje, zvláště pak "Uživatelské jméno", neboť tento údaj už nelze nikdy změnit. "Uživatelské jméno" a "Heslo" bude po ukončení registrace zasláno na zadaný email, proto i tento údaj vyplňte pečlivě a hlavně správně. Heslo lze po přihlášení kdykoliv libovolně měnit ve vaší administraci.
Pokud jsou doručovací i fakturační údaje stejné, není nutné vyplnit obojí, pouze doplňte IČO nebo DIČ. Pokud registrujete fyzickou nebo právnickou osobu, pak stačí označit "nakupuji na IČO" a zadat IČO - adresa i fakturační údaje budou nahrány automaticky z databáze, poté můžete chybějící položky doplnit a libovolné podle potřeby upravit.
MOHU MĚNIT SVOJE REGISTRAČNÍ ÚDAJE, DORUČOVACÍ NEBO FAKTURAČNÍ ADRESY?
Ano, všechny zadané údaje lze dodatečně změnit s výjimkou výše zmíněného jediného: "Uživatelské jméno". Jinak kromě hesla můžete po přihlášení měnit nebo doplňovat veškeré doručovací i fakturační adresy, a to jak obecně pro všechny objednávky (v administrativě vašeho účtu, např. při trvalé změně fakturační adresy), tak i konkrétně pro jednu jedinou objednávku (v průběhu nákupu při potvrzování údajů, např. při úhradě vaší objednávky sponzorem nebo při výjimečném odeslání vaší objednávky na jinou adresu atd.). Váš uživatelský účet dokonce umožňuje trvalé uložení několika odlišných (doručovacích i fakturačních) adres, ze kterých můžete při objednávce jednoduše pouze vybírat.
CO KDYŽ ZAPOMENU SVÉ REGISTRAČNÍ ÚDAJE?
V takovém případě se nic neděje. Klikněte na "přihlásit se" na hlavní stránce, jako když se chcete přihlásit, poté klikněte na odkaz (můžete kliknout i zde) a na této stránce potom vyplňte vaši emailovou adresu, která je u nás registrována (vyplňte raději emailovou adresu než přihlašovací jméno), klikněte na "zaslat heslo". Potom přejděte do vaší emailové schránky, kam byl odeslán email s možností nouzového vstupu do vašeho účtu (v případě potřeby zkontrolujte spamové schránky!!), a postupujte podle jeho pokynů - přihlašte se nouzově do vašeho zákaznického účtu, klikněte na "můj účet" a "mé kontaktní údaje" a zde si heslo ihned změňte. Poté se odhlašte a následně znovu přihlašte s vaším novým heslem.
JAK UPLATNÍM SLEVOVÝ KUPON?
Slevový kupon zadejte ve formě zaslaného kódu do příslušného pole
při předposledním kroku vaší objednávky následovně:
1/ zaklikněte pole "mám slevový kupon" (pod celkovou cenou zboží);
2/ vepište nebo vložte zkopírovaný kód do pole, které se vám otevře vlevo,
a klikněte na tlačítko "vložte" (důležité!);
3/ příslušná sleva, pokud splňuje podmínky, se vám automaticky zobrazí
v objednávce a následně i v daňovém dokladu.
JAK ZÍSKÁM SVOU ZÁKLADNÍ SLEVU PO REGISTRACI?
Po registraci jste v zaslaném emailu byli vyzvání, abyste doložili svůj obor - maskér, vizážista, stylista atd. (např. výučním listem nebo živnostenským listem nebo potvrzením o rekvalifikaci) - anebo svůj status - profesionální či amatérský divadelní soubor, spolek a pod. (jakýmkoliv oficiálním dokladem o přidělení IČO s odpovídající adresou); vždy postačuje naskenovaná kopie dokumentu odeslaná emailem, a to nejlépe v odpovědi na registrační email (pro snazší identifikaci). Dokumenty projdou schvalovacím řízením a podle typu doložené listiny bude váš registrovaný zákaznický účet zařazen do příslušné slevové skupiny.
JAK UPLATNÍM SVOU ZÁKLADNÍ SLEVU DLE PŘÍSLUŠNÉ SLEVOVÉ SKUPINY?
Základní slevu vám e-shop přiznává po vašem přihlášení automaticky, tedy pokud jste zaregistrováni, zažádali jste si o ni a sleva vám byla přiznána.. pak se vám zobrazují již pouze ceny se slevou minimálně ve výši vám přiznané nebo větší. Výjimkou mohou být některé jednotlivé produkty nebo i celé kategorie, jako například knihy.
VZTAHUJE SE ZÁKLADNÍ SLEVA I NA VEŠKERÉ ZBOŽÍ AKČNÍ NEBO VÝPRODEJOVÉ?
Ne, na takové zboží se vaše sleva nevztahuje, vztahuje se pouze v případě, že vaše základní sleva je větší než námi nastavená sleva akční či výprodejová, tzn. e-shop vám automaticky nabízí nejvýhodnější cenu produktu ze všech vám dostupných možností.
JAK POZNÁM, ŽE JE ZBOŽÍ SKLADEM?
Zboží skladem je označeno jako "skladem", tzn. je u nás fyzicky přítomno. Informace o počtu kusů skladem je uvedena v závorce, přístup k těmto informacím mají pouze registrovaní zákazníci po jejich přihlášení. Chyby ve skladovém hospodářství jsou však vyhrazeny, a to zejména v kategoriích AKCE nebo VÝPRODEJ, které jsou omezeny množstvím produktů.
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MÁM VYBRANÉ ZBOŽÍ V KOŠÍKU BEZ PŘIHLÁŠENÍ?
Registrovaní zákazníci se mohou ke svému účtu přihlásit kdykoliv během ukládání zboží do košíku. Není tedy nutné košík vyprazdňovat nebo objednávku přerušit; pouze si ve chvíli, kdy si toto uvědomíte, kliknete na "přihlásit se" a přihlásíte se. Věci uložené v košíku vám zůstanou zachovány a jejich ceny se automaticky změní dle vaší slevové skupiny. Můžete pokračovat v nákupu nebo zboží z košíku objednat. Pokud si tuto skutečnost uvědomít už při objednávání zboží, stačí přejít do košíku, potom se přihlásit (ceny se opět změní) a poté znovu věci objednat.
KDY OBDRŽÍM OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?
Všechny termíny distribuce jsou uvedeny
v pravém sloupci titulní stránky našeho e-shopu,
takže je máte vždy na očích!!
Jsou uváděny aktuálně, tedy platné v době odeslání objednávky. Nově je také termín uveden v emailu, který vám zasíláme automaticky, pokud je vaše objednávka potvrzena nebo uzavřena nebo dokončena k distribuci.
Zboží odesíláme v těchto avizovaných termínech neprodleně dle našich možností, podle pořadí došlých objednávek a podle vašeho individuálního zadání. Dodání zásilky můžete urychlit objednávkou rychlejšího typu dopravy, například expresní.
Objednávky primárně nedělíme, odesíláme je až kompletní, šetříme vám tak poplatky za dopravu.
Pokud objednávka obsahuje byť jedinou položku, která není vedena skladem,
čekáme s odesláním celé objednávky právě na tuto položku, až bude naskladněna.
Přejete-li si objednávku rozdělit na položky vedené ihned skladem a na položky ostatní,
sdělte nám to v poznámce k objednávce (při posledním kroku objednávky).
Případné komplikované případy řešíme individuální dohodou.
Nastalé změny naleznete zde: www.coloramix.cz/aktuality
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MI TERMÍN DODÁVKY NEVYHOVUJE?
Můžete se na nás obrátit dopředu emailem nebo telefonicky a dohodnout si individuální zpracování vaší objednávky s individuální cenou za její dodání. Není třeba se obávat dramatického navyšování ceny zboží.Můžeme někdy nabídnout podobný produkt, zároveň s tím standardní nebo rychlejší (ale tím pádem i dražší) způsob dopravy. Pokud toto není v moci našeho skladu, je možné objednat produkt přímo u výrobce, tím se ovšem náklady na jeho dodání zvyšují již výrazně. Navrhujeme jejich maximální hodnotu a ve výsledku účtujeme pouze jejich hodnotu skutečnou.
Pokud je objednávka urgentní, sdělte nám to v poznámce k objednávce (při posledním kroku objednávky), budeme vás automaticky kontaktovat sami!
JAK SE DOZVÍM, ŽE ZBOŽÍ BYLO ODESLÁNO?
Odeslání zásilky oznamujeme automaticky emailem se zadanými detaily podané zásilky; dopravce vás může informovat jiným způsobem, a to souběžně. Zásilku si tak můžete sledovat většinou přímo na internetu a úpravy jejího dodání si můžete dohodnout s dopravcem podle vašeho přání a podle jeho podmínek.
V JAKÉM STAVU JE MOJE OBJEDNÁVKA?
Pokud jste registrovaným zákazníkem, stačí se přihlásit k vašemu účtu, otevřít si záložku moje objednávky, kde je u každé objednávky zvlášť uvedeno, v jakém stavu se právě nachází. Navíc je každá důležitá změna ve stavu objednávky oznamována automaticky emailem. Neregistrovaní zákazníci jsou odkázáni pouze na tyto emailové zprávy, tedy vaše objednávka se nachází ve stavu oznámeném posledním emailem.
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JE DORUČENÁ ZÁSILKA POŠKOZENÁ?
Vaše zásilky odesílány v perfektní stavu, dostatečně zabalené a označené.
Toto vše se může, bohužel, v průběhu transportu radikálně změnit. Za poškození (obalu i obsahu) je vždy zodpovědný dopravce. Své stížnosti proto směřujte přímo na něj, pokud máte pocit, že je zásilka poškozená a že ji nechcete převzít. Poškozenou zásilku rozhodně nepřebírejte (neboť jejím převzetím ztrácíte možnost reklamace u dopravce i u nás) a dbejte na to, aby o důvod vrácení zásilky byl sepsán řádný doklad s přesným popisem jejího poškození. Pokud si nejste jisti, doporučujeme pro upřesnění popisu poškození přímo při sepisování protokolu zásilku otevřít. Pouze na základě tohoto dokladu pak můžeme vaši reklamaci vyřídit.
MOHU SVOU OBJEDNÁVKU ROZDĚLIT?
Ano, pokud si přejete objednávku rozdělit (např. zboží skladem zaslat ihned, ostatní později, nebo jakkoliv jinak), uveďte toto prosím do okénka "Poznámka" ve třetím kroku objednávky.
MOHU SVOU OBJEDNÁVKU ZMĚNIT?
Ano, změna objednávky je možná, dokud není objednávka uzavřena nebo dokončena k distribuci, a to pouze prostřednictvím emailu, nejlépe jako odpověď na informační email o potvrzení objednávky. Požadavek na změny ve vaší objednávce nemusí být z různých důvodů akceptován.
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI UZAVŘENOU OBJEDNÁVKOU A OBJEDNÁVKOU DOKONČENOU K DISTRIBUCI?
Objednávka je dokončena k distribuci ve chvíli, kdy máme všechny vámi objednané položky skladem připravené k odeslání. Pokud je objednávka uzavřena, znamená to, že položky nevedené skladem byly objednány u výrobce a čekáme na jejich dodání. Termíny distribuce neleznete zde.
Změny ve vaší objednávce v obou těchto případech už nejsou možné.
LZE POTVRZENOU OBJEDNÁVKU ROZŠÍŘIT O DALŠÍ POLOŽKY?
Bohužel, toto již možné není. Další položky můžete objednat pouze jako novou objednávku, která bude vyřizována samostatně.
CO SE STANE, POKUD OBJEDNANÁ POLOŽKA OBJEDNÁVKY NENÍ DODÁNA VÝROBCEM?
Neregistrovaným zákazníkům je tato skutečnost pouze oznámena, objednávka je odeslána bez této položky a objednávku dále vedeme jako vyřízenou. Registrovaným zákazníkům tuto skutečnost většinou oznámíme včetně informace o možnostech, jak si přejí s takovou objednávkou naložit, a dále postupujeme podle jejich přání. Ve výjimečných případech (např. dlouhodobá nedostupnost nebo urychlení odeslání atd.) můžeme postupovat jako v prvním případě. Na vaše přání pak nedodanou položku evidujeme nadále sami.
MOHU SI OBJEDNAT ZBOŽÍ, KTERÉ NELZE OBJEDNAT Z NABÍDKY E-SHOPU?
I takové zboží lze objednat celkem snadno. Zde si , jak to jednoduše provést.
Předem vám děkujeme za trpělivost.
PROČ ODESÍLÁME ZBOŽÍ NA DOBÍRKU?
Podle našich dlouholetých zkušeností s dodavateli jsme se rozhodli pro tuto variantu ze dvou hlavních důvodů:
1) odbavení zásilek na dobírku je pro nás jednodušší a dodání zboží se tím urychlí o několi dní, někdy až o týden (např. není třeba čekat, až vaše platba projde bankou atd), vaše zásilka je tak odbavena spravedlivě dle data přijetí objednávky;
2) při převzetí zásilky na dobírku platíte vždy jen to zboží, které zásilka skutečně obsahuje.
LZE I PŘESTO ZAPLATIT ZBOŽÍ PŘEDEM?
Tento způsob platby lze výjimečně dohodnout v individuálních případech, tato služba je zpoplatněna. V určitých případech si vyhrazujeme právo platbu předem vyžadovat.
CO KDYŽ MI NEPŘICHÁZEJÍ ŽÁDNÉ EMAILY?
O této možnosti vás informujeme na obrazovce jak po úspěšné registraci, tak po úspěšném odeslání objednávky.
Pakliže jste při těchto příležitostech neobdrželi žádný email, potvrzující vaši úspěšnou registraci nebo úspěšné odeslání vaší objednávky, zkontrolujete si nejprve správnost zadání vaší emailové adresy. Dále doporučujeme kontrolu spamové schránky, a to jak u vašeho programu pro správu emailů, tak i na webovém rozhraní. Tam nalezený email je pak nutné označit jako "ne-spam". Spolehlivost doručování našich emailových zpráv můžete jednoznačně zvýšit označením naší emailové adresy jako spolehlivé nebo jejím zadáním do vašeho adresáře, a to opět nejlépe jak v programu pro správu emailů, tak i na webovém rozhraní.
CO KDYŽ MI NEJDE OTEVŘÍT PŘÍLOHA EMAILU (DAŇOVÝ DOKLAD)?
Nečitelnost obsahu přílohy způsobují antivirové či jiné ochranné programy, používané k zabezpečení jak vašeho počítače, tak vaší emailové schránky. Tyto programy kontrolují a případně blokují hlavně přílohy, proto opakované zasílání na tutéž adresu je téměř neúčinné. Daňový doklad můžeme na vyžádání doslat na jinou emailovou adresu, nejlépe na veřejných stránkách, jako např. seznam.cz nebo centrum.cz nebo gmail.com a pod.
vaši alternativní emailovou adresu (nezapomeňte uvést číslo vaší objednávky a číslo daňového dokladu k ní vystaveného).